Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Annika och Kent - 27 januari 2008 17:09

Har haft en underbart härlig vecka i Puerto Rico - Gran Canaria! Helt helt fantastisk!! Hade virknålen med mig på planet och det va inga problem,,,och GARN förstårs =)) och inte fastnade jag i tullen! Vi va nere sent på fredagsnatten och slocknade som klubbade oxar allesammans! Varje morgon har vi vaknat till en jättefrukost-buffé! Mysigt! För det mesta har vi hållt ihop alla 12 personer och har varje kväll varit ute och ätit god mat och festat runt! Dagarna har vi tillbringat vid poolen, olika stränder, shoppingcenter och en resa över dgn till Las Palmas. Man får definitivt mersmak... Riktig kvalitéts tid med familjen - verkligen! Barnen har skött sig utomordentligt BRA och vi hade ju små kusiner med oss på resan, en liten kille som inte är äldre än 9 månader och en på knappt 3 år,,,,och det har gått jättebra! Mina tjejer är ju lite äldre (5½ år, 11 år och 13½ år).

Vi bodde högst upp på ett vackert Hotell (Puerto Azul) högst upp på en utslocknad vulkan och jisses vilken utsikt vi hade - både över hela byn och ut över Havet från vår stora härliga balkong!

Så ni kan väl se er mig framför er,,,,halvliggandes vid poolen stickandes och virkandes för glatta livet =)) Det blev väl inte så mkt gjort men en mössa blev till,,!

Nu ska jag ta mig en stor kopp kaffe!

KRAM Annika

Presentation

Omröstning

VILKA FÄRGER GÄLLER FÖR DIG I ÅR PÅ GARN??
 Naturnära färger ex. brun, beige,,
 Färgglatt så det skriker ex neoncerise,,
 Pasteller ex, rosa, ljusblå,,,
 Allt, bara tillfället är rätt!
 Printat, självrandande GARN!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards