Direktlänk till inlägg 4 april 2008

SÄG INGET TILL NÅN - MEN NU HAR JAG BÖRJAT STICKA!!!

Av Annika och Kent - 4 april 2008 19:44

Ja, faktiskt! I förrgår försökte jag lite,,,,en lite märklig hållning med strumpstickorna MEN DET GICK FAKTISTK! Stickar benvärmare och det går väldigt sakta MEN jag njuter av varje sekund. Halva fingrarna är ju, så att säga, utanför bandaget - så det så!

 Men huvudsaken är att jag sysselsätter mig lite & jag tar det MYCKET MYCKET FÖRSIKTIGT!


Idag har jag för första gången på länge haft sovmorron! Hu så skönt! Minsta dottern har varit ledig och vi behövde inte gå upp i ottan. Stora dottern sitter just nu på bussen - på hemväg från Stockholm. Har tillbringat 3 dgr i stora staden -  shoppat & haft det mysigt. Hon tillhör den besvikna skaran av Tokyo Hotel fan´s - som ställde in sin konsert på hovet nu den 3 april. Men tjejerna åkte upp i alla fulla fall och det har nog varit lyckat =))

                                         


Nu ska jag försöka ta itu med disken! Allt tar dubbelt så lång tid med hälften så många händer! Ha en underbar helg allesammans och låt solen skina över oss - vart vi än befinner oss!

                                    

 
 
Ingen bild

Tatjana

7 april 2008 09:12

Hoppas att du bli bättre i handen för varje dag...För kroppen vet själv vad den vill och ska göra.Vill man sticka så är det undermetvetna som skickar "signaler".
Jag har varit påkörd av bil när jag var 18 år - läkare trodde att jag kommer att halta livet ut - dem hade fel...Jag smet fr sjukhuset när dem tog bort gipset och gick massor ,fast det gjörde ont och jag skulle inte göra så/gå mycket/ enligt dem/läkare.
Jag har inga bekymmer med benet sen dess - så lyssna på din kropp - vill den att du stickar - så behövs det för handen...Absolut... Må väll vännen!!!Sticktokiga Tatjana.

 
elaina

elaina

9 april 2008 19:30

Sticka på å krya på sig!
Själv nålbinder jag mest nuförtiden å det är jättekul: blir så tjockt å gossigt i synnerhet efter att man valkat det...
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika och Kent - 7 maj 2008 10:38

Kom gärna och besök mig här http://absolutgarn.blogspot.com   Ha en underbar dag i solskenet! Det ska jag ha!   KRAM Annika ...

Av Annika och Kent - 15 april 2008 10:51

Jag fortsätter blogga här och jag hoppas att ni följer med mig! Titta gärna in och hälsa på!   Kram Annika ...

Av Annika och Kent - 15 april 2008 00:57

I ur och skur - heter det ju! En kvällspromenad i regn & hagelskuren blev det ikväll,,,lilltjejen vill ju såklart ut och cykla, nu när hon just lärt sig! Det tog inte många minuter och "sätta" det. Precis när vi kom utanför dörren, så brakar det loss...

Av Annika och Kent - 13 april 2008 00:44

Skaffar mig en blogg till - finns lite mer detaljer som jag uppskattar där! Men jag kommer vara kvar här i övergången, sen är det bara till att klicka ute i kanten på **MIN NYA BLOGG** längst upp i länkarna! Hoppas att ni hälsar på mig även där,,,   ...

Av Annika och Kent - 11 april 2008 15:18

Åhh jag blir alldeles varm inombords när jag läser alla era fina kommentarer! TUSEN TACK! Om ni bara visste hur mycket det värmer    Jag blir jätteglad om ni vill länka till mig och vise versa!  Återkommer lite senare,,,maken fyller 40 år på söndag ...

Presentation

Omröstning

VILKA FÄRGER GÄLLER FÖR DIG I ÅR PÅ GARN??
 Naturnära färger ex. brun, beige,,
 Färgglatt så det skriker ex neoncerise,,
 Pasteller ex, rosa, ljusblå,,,
 Allt, bara tillfället är rätt!
 Printat, självrandande GARN!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards